Skip to Content Contact Us

שוק העבודה המתעדכן יכול להיות מאוד מבלבל, הדברים משתנים ומתחדשים בקצב מאוד מהיר וכדי לחפש עבודה בצורה יעילה וכזו שלא תתיש אתכם על הדרך, החלטנו לרכז עבורכם את עשרת הטיפים המובילים שלנו לקורות חיים מעולים, אחרי הכל – זה כרטיס הביקור שלכם בכל הקשור לחיפוש עבודה.

10 הטיפים של המומחים שלנו:

שמרו את זה תמציתי: קורות החיים לא צריכים להיות יותר משני עמודים. היו סלקטיביים עם המידע שאתם כוללים והתמקדו בפרטים הרלוונטיים והמשפיעים ביותר.

פריסה ברורה ומאורגנת: השתמשו בכותרות ברורות, נקודות, תבליטים ופורמט עקבי כדי להפוך את קורות החיים שלך למושכים ויזואלית וקלים לקריאה. ודאו שהמידע מוצג בצורה הגיונית וקוהרנטית.

התאימו את המידע למשרה: התאימו אישית את קורות החיים שלכם לכל עבודה. הדגישו את הכישורים, החוויות וההישגים הרלוונטיים הקשורים ישירות לתפקיד אליו אתם מגישים מועמדות. זה עוזר למגייס לראות במהירות את ההתאמה שלכם לתפקיד.

התחילו באמירה אישית חזקה: התחילו את קורות החיים שלך עם סיכום תמציתי המדגיש את החוזקות העיקריות שלכם, יעדי הקריירה ומה שאתם יכולים להציע למעסיקים פוטנציאליים. הפכו אותו למושך ומשכנע ע"י יצירת רושם ראשוני טוב וחזק.

הדגישו את ההישגים שלכם: במקום רק לרשום את תחומי האחריות שלכם בעבודה, התמקדו בהישגים שלכם ובהשפעה שיצרתם בתפקידים קודמים. כמתו את ההישגים שלכם במידת האפשר, באמצעות נתונים או אחוזים ספציפיים כדי להדגים את התוצאות אליהם הגעתם.

הציגו את הכישורים שלכם: צרו חלק ייעודי כדי להדגיש את כישורי המפתח שלכם. גם מיומנויות קשות (יכולות טכניות) וגם מיומנויות רכות (כגון תקשורת, עבודת צוות או מנהיגות) הרלוונטיים למשרה אליה אתם מגישים מועמדות.

מילות מפתח רלוונטיות: מעסיקים רבים משתמשים במערכות מעקב אחר מועמדים (ATS) כדי לסרוק קורות חיים עבור מילות מפתח ספציפיות הקשורות למשרה. עיינו בתיאור התפקיד ושלבו מילות מפתח וביטויים רלוונטיים בקורות החיים שלכם כדי להגדיל את הסיכוי לעבור את תהליך המיון הראשוני.

ספקו היסטוריית תעסוקה מקיפה: רשמו את ניסיון העבודה שלכם בסדר כרונולוגי הפוך, החל מהתפקיד האחרון. התיאור צריך לכלול את שם החברה, שם התפקיד, תאריכי העסקה ותיאור תמציתי של האחריות וההישגים שלכם.

השכלה וכישורים: ציינו את הרקע ההשכלתי שלכם, החל מרמת ההסמכה הגבוהה ביותר שהושגה. כתבו את שם המוסד, התואר או ההסמכה שהושגו ותאריכי הלימודים. במידה וזה מצאים לתפקיד ציינו גם הסמכות או תוכניות הכשרה רלוונטיות.

הגהה ועריכה: לפני הגשת קורות החיים שלכם, קראו אותו בקפידה כדי לוודא שאין שגיאות הקלדה, שגיאות דקדוק או בעיות עיצוב. בקשו ממישהו אחר לקרוא אותם גם כן, מישהו אחר יכול לזהות טעויות שאולי פספסת וגם לתת חוות דעת נוספת.

 

שימו לב! טיפים אלו משמשים כהנחיות כלליות, חשוב להתאים אותם לנסיבות ולתחום הספציפי בו אתם מחפשים עבודה.

רוצים לדעת איך לצלוח ריאיון עבודה? מוזמנים ומוזמנות לקרוא את המאמר שפרסמנו בבלוג של עמותת פעמונים שנקרא ״איך להתכונן לריאיון עבודה?״

אז התחלתם כבר לכתוב קורות חיים?

הבלוג - כל מה שמעניין בעולם העבודה

Shutterstock 1636612735 (7)

נטוורקינג ככלי לחיפוש עבודה

כל הדרכים בהן הרשת יכולה לעזור לך בחיפוש העבודה הבאה שלך

קראו עוד
Shutterstock 1337495168 (2)

10 טיפים לכתיבת קורות חיים

ריכזנו עבורכם את עשרת הטיפים המובילים שלנו לקורות חיים מעולים

קראו עוד
Shutterstock 2016262469 (1)

ארגון מגוון = ארגון מצליח

מקום עבודה הוא נכס! מה הופך אותו לכזה? כל התשובות בפנים!

קראו עוד
Shutterstock 1111032899 (1)

איך המעסיקים רואים אותנו?

המעסיקים בחברות הגדולות במשק עונים לנו על כל השאלות :)

קראו עוד
Back top top