Skip to Content Contact Us
אמצע החיים 2103159956
עיצוב ללא שם (26)

תכנית חדשנית לבני 45+ לחזרה לשוק העבודה או לשינוי קריירה

התוכנית נועדה, תוך שימוש במודל חדשני ומותאם לגילאים אלו, לסייע למתמודדים עם קושי נפשי להשתלב בעבודות משמעותיות גם באמצע החיים ע"י פיתוח קריירה חדשה או לחילופין יצירת מסלולים חדשים בתחום הקריירה שעסקו בו בעבר, תוך בחירה והובלה של מקבל השירות עצמו.

התוכנית מבוססת על בסיס הידע מניסיון החיים, פגישה מחדש בתשוקות ובחלומות התעסוקתיים. כשהמטרה היא שאין גיל שבו מפסיקים לחלום.

כל זאת בדגש על הפער בין הצרכים של העולם הישן – ביטחון תעסוקתי, לבין העולם המשתנה שדורש גמישות והתמודדות עם חוסר ודאות.

למי מתאימה התכנית?

לזכאי סל שיקום בני 45+ המעוניינים להשתלב בשוק העבודה, לשנות עיסוק או לקבל מידע והכשרה בכל הקשור לעולם העבודה החדש.

למה לבחור באמצע החיים?

המענים בגילאים אלו שונים ממוקדים ומקצועיים, כגון: איך מתגברים על פערים בקו"ח, איך רוכשים ידע בעולם החדש והכישורים הנדרשים לו, איך בוחרים משרה המתאימה לכישוריך ועוד.

נבחר ביחד את המשרה שאתם רוצים עם ההתאמות הדרושות לכל אחד ואחת מכם. פחות שעות? חלקיות משרה? עבודה בישיבה או עמידה? תוכלו לבחור מה מתאים לכם ואנו נדאג למצוא את התנאים המתאימים עבורכם.

סיפורי ההצלחה שלנו

Carousel Img2
ב', בן 46

עבד במהלך השנים בעבודות מזדמנות, חסר בטחון ומתמודד עם סכיזופרניה. לפני כשלוש שנים שולב במלון הילטון במחלקת IT ובשנה האחרונה, אחרי עבודה מעמיקה על התקשורת הבינאישית שלו, בשיתוף פעולה מלא עם מנהל המחלקה, ב' קיבל קידום למנהל צוות ומאוד מוערך בעבודתו.

קראו עוד
Carousel Img2
ד', בן 45

מתמודד עם OCD, דכאון וחרדות. מלווה כשנתיים. בשנה הראשונה עבדנו על הפחדים והמחשבות הטורדניות שמשאירות אותו במקום. ד' עובד למעלה מעשר שנים כדוור והיה לו חלום לעבוד כטכנאי סמארטפונים, אך ההתמודדות הנפשית הכריעה. לפני כשלושה חודשים סיים קורס טכנאי סמארטפונים ונמצא כרגע בתהליכים להתקבל לעבודה בתחום.

קראו עוד
Carousel Img2
ג', בת 49

ג' מלווה כעשרה חודשים, התחילה לעבוד  כסייעת בגני ילדים בעיריית תל אביב. היא אוהבת את עבודתה, תמיד משתפת ומספרת על ההווי, הילדים והקולגות. בחודש האחרון, קיבלה אות "עובדת מצטיינת" ולזה נלווה העלאה בשכר ובתנאים.

קראו עוד

המרכזים שלנו

בחר מרכז מהמפה לקבלת מידע

מעוניינים לשמוע עוד? דברו איתנו!

סיימנו!

תודה רבה,
נציגינו יצרו אתכם קשר על מנת להציע לכם
את התוכנית המתאימה עבורכם ביותר.

Back top top